Cieszyn, 20.04.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym pełnienia funkcji doradczych asystenta koordynatora w ramach projektu pt. „Razem wędrujemy już 500 lat / Spoločne putujeme už 500 rokov”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Funkcje doradcze asystenta koordynatora w ramach w/w projektu takie jak - doradztwo formalno – prawne w celu prawidłowej realizacji projektu m.in. procedur związanych z zamówieniami, przygotowanie dokumentów potrzebnych do właściwego rozliczenia projektu, monitorowanie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie rozeznania rynku określonym w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju (wersja z dnia 14 października 2016 r.).
1. ZAMAWIAJĄCY:
Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie
pl. Kościelny 6,
43-400 Cieszyn
tel./fax: 33 857 96 6
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Pełnienie funkcji asystenta koordynatora polskiego partnera ds. zarządzania projektem pt. „Razem wędrujemy już 500 lat / Spoločne putujeme už 500 rokov”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014- 2020. Zakres obowiązków obejmuje m.in.:
- merytoryczne i organizacyjne wsparcie polskiego partnera projektu w zakresie realizacji i rozliczania projektu,
- współpraca z personelem partnerów projektu, m.in. w zakresie gromadzenia, opracowywania i wymiany informacji dotyczących realizacji działań, raportowania postępu realizacji projektu, monitorowania wydatków i wskaźników,
- prowadzenie i kompletowanie dokumentacji merytorycznej dotyczącej działań projektu,
- prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących projektu,
- ocena realizacji projektu i bieżące kontrolowanie postępu projektu,
- monitorowanie i mierzenie wskaźników projektu,
- opracowanie raportu z ewaluacji projektu,
- przygotowywanie merytorycznej oraz finansowej części wniosków o płatność i raportów,
- przygotowywanie wzorów opisów faktur oraz innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej wymaganych wytycznymi Programu Interreg V-A PL-SK 2014-2020,
- przygotowywanie i opracowywanie dla partnera polskiego informacji dotyczących merytorycznego i finansowego postępu realizacji projektu, osiąganych wskaźników,
- systematyczne monitorowanie od strony organizacyjnej, rzeczowej i finansowej realizacji projektu i osiąganych rezultatów przez partnera polskiego projektu, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, umowa partnerską, wnioskiem aplikacyjnym, budżetem i harmonogramem rzeczowo-finansowym,
- przygotowywanie i przekazywanie informacji wymaganych od partnerów projektu przez Instytucję Zarządzającą, Wspólny Sekretariat Techniczny, Kontrolerów,
- opracowywanie dokumentacji związanej ze zmianami w projekcie, zawieranymi aneksami z Instytucją Zarządzającą itp.,
- współpracę ze Wspólnym Sekretariatem Technicznym, Kontrolerami oraz Instytucją Zarządzającą.
Kod CPV 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
3. CEL ZAPYTANIA:
Celem udzielenia zamówienia jest wyłonienie osoby/podmiotu, który będzie pełnił funkcję asystenta ds. zarządzania projektem pt. „Razem wędrujemy już 500 lat / Spoločne putujeme už 500 rokov”, realizowanego przez Parafię Ewangelicko-Augsburską w Cieszynie (Partner Projektu) we współpracy z Parafią Kościoła Ewangelickiego Wyznania Augsburskiego na Słowacji w Dolnym Kubinie (Partner Wiodący).
Szczegółowa dokumentacja dotycząca ww. projektu jest dostępna w siedzibie zamawiającego tj. Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Cieszynie, pl. Kościelny 6, 43-400 Cieszyn
4. WARUNKI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Na podstawie umowy zlecenia/o dzieło z osobą lub podmiotem zewnętrznym po przeprowadzeniu stosownej analizy rynku i wyborze.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do zakończenia realizacji przedmiotowego projektu tj. do dnia 31.10.2018 roku z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu zakończenia projektu ze względu na nieprzewidziane okoliczności realizacyjne.
6. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. MIEJSCE, TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego:
- osobiście na adres: Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie pl. Kościelny 6, 43-400 Cieszyn
- pocztą na adres: Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie pl. Kościelny 6, 43-400 Cieszyn
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- fax: (33) 857 96 69
Termin składania ofert: do 02.05.2017 r.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana, a została złożona w formie elektronicznej lub faksem, zobowiązuje się do dostarczenia oryginału oferty najpóźniej przed podpisaniem umowy z Zamawiającym.
Oferta złożona w formie elektronicznej powinna być skanem wydrukowanej oferty zawierającej podpis oraz pieczęć oferenta.
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Oferta powinna być podpisana, posiadać datę sporządzenia oraz dane Oferenta. W przypadku podpisywania oferty przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania ofert.
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
9. KRYTERIA WYBORU OFERTY:
- Cena – 100%
10. OCENA I WYBÓR OFERTY:
Zamawiający dokona oceny oferty pod względem formalnym i merytorycznym. Oferty przygotowane na innym formularzu, zawierające treści niezgodne z zapytaniem ofertowym, niezawierające kompletu załączników, bądź błędne, zostaną odrzucone. Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wyjaśnień od Oferentów w zakresie dotyczącym oferty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca komplet dokumentów oraz najwyższą liczę punktów dla przedmiotu zamówienia wymienionego w pkt. 2 zapytania. Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- Kryterium cena przedmiotu zamówienia: [(najniższa oferta cenowa/badana oferta)*100%]* 100 pkt.
W sytuacji uzyskania przez oferty tej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów do przedstawienia ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
11. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, którzy posiadają powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegającej w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
12. Po wyłonieniu Wykonawcy umowa zostanie podpisania w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w podpisanej umowie, wymagane będzie sporządzenie aneksu w formie pisemnej.
13. PŁATNOŚĆ:
Płatność realizowana będzie przelewem.
14. OSOBY DO KONTAKTU:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela kustosz Parafii Marcin Gabryś tel. 502495835, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub sekretarz Parafii Grzegorz Łośko, tel.33 857 96 69, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
15. INNE INFORMACJE:
Zapytanie prowadzone jest w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stąd Oferentowi nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego, w przypadku unieważnienia zapytania bez podania przyczyn.
Umowa w sprawie zamówienia zostanie zawarta pod warunkiem akceptacji jej wszystkich postanowień przez Oferenta. Niniejsze zapytanie nie jest również ofertą handlową o której mowa w kodeksie cywilnym czy też w innych przepisach właściwych.
ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe PDF
Załącznik 1 do zapytania ofertowego z dnia 20.04.2017
FORMULARZ OFERTOWY
1. ZAMAWIAJĄCY
Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie,
pl. Kościelny 6, 43-400 Cieszyn
tel./fax: 33 857 96 69
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP 548-10-75-645, REGON 070412165
2. OFERENT
Nazwa |
|
Adres |
|
NIP |
|
REGON |
|
Reprezentant (osoba uprawniona do podpisania umowy) |
|
Tel./faks |
|
|
|
Osoba do kontaktu |
|
3. WYCENA ZAMÓWIENIA:
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 19.04.2017 r. w sprawie pełnienia funkcji doradczych asystenta koordynatora ds. zarządzania projektem pt. „Razem wędrujemy już 500 lat / Spoločne putujeme už 500 rokov” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020 oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą cenę:
Kwota netto ……………………………………………………………
Podatek VAT ……………………………………………………………
Kwota brutto ……………………………………………………………
Zobowiązuję/emy się do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami podanymi w zapytaniu ofertowym, a także w oparciu o doświadczenie zawodowe. Uważam/y się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty. Akceptuję istotne postanowienia opisane w zapytaniu ofertowym.
1. Oświadczam/y, że cena ofertowa zawiera wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Oświadczam/y, iż uważam/y się związany/mi niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3. Oświadczam/y, że znajduję/my się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zadania.
4. Oświadczam/y, że akceptuję/my treść zapytania ofertowego oraz opis przedmiotu zamówienia.
5. Oświadczam/y, że nie jestem/jesteśmy powiązany/i osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegającej w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
.................................................. ...................................................
miejsce, data, podpis i imienna pieczęć oferenta
lub upoważnionego przedstawiciela oferenta
Formularz ofertowy PDF
Projekt „Razem wędrujemy już 500 lat / Spoločne putujeme už 500 rokov” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.